FANDOM

Martha Darksword była bliźniaczą siostrą Emmeta Darksworda, która przez ciekawość również podzieliła los brata. Jak? Sami przeczytajcie!

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

O przeszłości Marthy wiemy tylko, że urodziła się chwilę po Emmecie. Nie utrzymywali ze sobą dobrych kontaktów. W wieku 17 lat, podobnie jak jej brat opuściła rodzinny dom i zamieszkała gdzie indziej.

Portal Edytuj

Przez 2 lata nie widziała się z Emmetem, aż do pewnego dnia, gdy poszła do sklepu kupić bułki. W drodze powrotnej przechodziła obok domu Emmeta, a raczej jego połowy. Na sam widok bardzo się przestraszyła. Od razu wbiegła do mieszkania swojego brata. Co dziwne, drzwi były otwarte, ale w środku nikogo nie było. Był tylko wielki portal. Z ciekawości weszła do tego samego portalu, który zbudował Emmet, i już nie mogła wrócić.

U Huttów Edytuj

Martha trafiła na Tatooine i została złapana przez Łowców Nagród. Obudziła się w pałacu Jabby, gdzie miała specjalny zabieg czyszczenia pamięci. Po tym pamiętała tylko, że była córką Jabby (co oczywiście nie było prawdą). Po jakimś czasie odzyskała trochę pamięci, i przypomniała sobie, że ją porwano. Ukradła więc statek jednego z Łowców Nagród i uciekła.

Mistrz Edytuj

Często się zdarza, że ludziki LEGO są wrażliwe na moc... Właśnie ona poprowadziła Marthę do pewnego domu na Tatooine. Po herbatce okazało się, że może ona zostać Jedi, a jej mistrzem byłby Obi-Wan Kenobi. Ona bez zastanowienia się na to zgodziła, no bo co miała by robić w nieznanym jej wymiarze? Po wyszkoleniu, poleciała na Lothal. Tam też zaprzyjaźniła się z Rozalią. Jej dalsze losy już niebawe będziecie mogli przeczytać tutaj!

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Już wkrótce!

Charakter Edytuj

Już wkrótce!